José Miñones reafirma “o compromiso do Goberno coa convivencia e a seguridade no ámbito escolar” e distingue ao centenar de axentes que cooperan para este fin en Galicia

30/05/2022

“Os centros educativos de Galicia son seguros e temos a enorme responsabilidade de que o sexan, porque nas mans dos nosos nenos e nenas está o futuro de España e de Galicia”, reivindicou o delegado

Un total de 93 axentes da Policía Nacional e a Garda Civil reciben distincións do Goberno pola súa participación no Plan de Convivencia escolar durante os cursos 2019-20 e 2020-21

Uns 200.000 estudantes beneficiáronse de 7.200 charlas impartidas polas forzas de seguridade en máis de 2.000 centros educativos galegos

O delegado do Goberno, José Miñones, reafirmou esta mañá “o compromiso do Goberno coa convivencia e a seguridade” no ámbito escolar e eloxiou o labor realizado polo centenar de axentes que cooperaron no Plan para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos da comunidade nos cursos 2019-20 e 2020-21. En total, son 93 integrantes da Policía Nacional e a Garda Civil de toda Galicia os que reciben esta distinción. José Miñones presidiu o acto de entrega dos certificados de recoñecementos na sede da Delegación, acompañado polo xefe superior de Policía de Galicia, Ramón Gómez Neto; o xeneral xefe da 15 Zona da Garda Civil, Luís Francisco Rodríguez; e a subdelegada do *Goberno na Coruña, María Rivas.

“Os centros educativos de Galicia son seguros e temos a enorme responsabilidade de que o sexan. Porque nas mans dos nosos nenos e das nosas nenas está o futuro de España e de Galicia”, manifestou o delegado, despois de expresar o seu recordo ás vítimas do recente masacre nunha escola primaria de *Texas, en Estados Unidos, un acto *detestable que reaviva a conciencia de que a prevención é a mellor maneira de evitar a violencia.

José Miñones incidiu na “longa e frutífera traxectoria” do plan do Goberno para a convivencia escolar, que puxo en marcha hai xa 25 anos. Nos dous últimos cursos académicos, esta iniciativa serviu para impartir 7.200 charlas en 2.177 colexios galegos, nas que participaron 218.000 persoas, 90% delas, alumnos e alumnas.

O delegado sinalou a importancia das actividades de sensibilización desenvolvidas polos equipos de Policía Nacional e de Garda Civil en toda Galicia, en especial durante a crise sanitaria: “Hoxe recoñecemos o traballo de 93 axentes que foron quen asumiron esta tarefa nos dous cursos académicos marcados pola pandemia da *COVID19”.

José Miñones agradeceu o valioso labor destes axentes e remarcou que a súa tarefa de concienciación cos nenos e nenas nos centros escolares serve “para garantir o progreso da cidadanía e da nosa democracia”.