María Rivas anuncia un investimento de 613.000 euros na oficina de Emprego de Ferrol Centro para mellorar as instalacións

29/05/2022

A oficina está nun inmoble que xestiona a Xunta, polo que continuará a estreita colaboración entre administracións para a transferencia dos fondos e a execución das obras

O Goberno xa traballou neste modelo de cooperación no *Espazo *Amizar da cidade da Coruña, cun investimento de 900.000 euros

María Rivas espera que a cidadanía se vexa beneficiada por este investimento e a mellora que implica

A liña de axudas inclúe outra para Galicia, neste caso no municipio lucense de Sarria

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, anunciou un investimento de 613.000 euros na oficina de Emprego de Ferrol Centro para mellorar as instalacións. Destacou o compromiso do Executivo co Servizo Público de Emprego Estatal e coa área de Ferrolterra.

A subdelegada explicou que o Consello de Ministros acordou, a proposta do Ministerio de Traballo e Economía Social, autorizar a convocatoria de subvencións públicas destinadas a financiar a renovación de instalacións en oficinas de emprego con persoal do Servizo Público de Emprego Estatal por importe de 15 millóns euros. Este importe executarase no exercicio de 2022.

El objeto de estas subvenciones será la realización de obras de renovación, adecuación y reparación de las instalaciones, centros y dependencias de las oficinas de empleo ya existentes o de nueva planta.

En concreto, María Rivas detallou que na provincia da Coruña beneficiarase a oficina de Ferrol Centro. Conta cunha asignación de 613.000 euros de investimento para a mellora das súas instalacións.

Dado que o inmoble no que se atopa a oficina está xestionado pola Xunta, é agora o organismo autonómico o encargado de impulsar a actuación e executala con cargo a estes fondos. A cantidade asignada é a máxima á que pode optar o proxecto que presente o Executivo autonómico.

María Rivas destacou a boa e frutífera colaboración que manteñen o Goberno e a Xunta nesta materia. Leste mesmo ano a cidade da Coruña viu a apertura do *Espazo *Amizar, que contou cun investimento do Goberno de 900.000 euros, pois conta cunha oficina de Emprego.

Criterios de concesión das subvencións

Para distribuír o importe da subvención, tívose en conta o número de postos de traballo do *SEPE que se sitúan en cada oficina, a superficie por empregado dispoñible no local e o proxecto das obras que se van a realizar na oficina subvencionada.