María Rivas convida as entidades da provincia da Coruña a aproveitar a liña de axudas para programas que buscan combater a violencia contra as mulleres

28/05/2022

A subdelegada e o xefe superior de Policía de Galicia manteñen un encontro de traballo con diferentes asociacións de carácter social

O diálogo e a colaboración entre as entidades e as forzas e corpos de seguridade do Estado é frutífero e constante

María Rivas agradece a implicación e o traballo na provincia en asuntos cruciais como a loita contra trátaa

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, convidou ás entidades da provincia a aproveitar a liña de axudas para programas que buscan combater a violencia contra as mulleres. A convocatoria está aberta ata a próxima semana e conta con 6,5 millóns de euros.

María Rivas e o xefe superior de Policía de Galicia, Ramón Gómez, mantiveron un encontro de traballo con diferentes asociacións de carácter social. En concreto con *Accem, Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, Irmás *Oblatas de Ferrol, Ecos *do Sur, Médicos do Mundo e *FIET *Gratia.

A subdelegada destacou que o diálogo e a colaboración entre as entidades e as forzas e corpos de seguridade do Estado é frutífero e constante. Agradeceu a implicación e o traballo na provincia en asuntos cruciais como a loita contra trátaa e comprometeu máis encontros similares no futuro.

AXUDAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A liña de axudas aberta busca financiar programas e proxectos de concienciación, prevención e investigación das distintas formas de violencia contra as mulleres. Son 6,5 millóns de euros para entidades para os seguintes conceptos:

-          Actividades destinadas á sensibilización e concienciación social a nivel estatal contra as distintas formas de violencia contra as mulleres, dirixidas á poboación en xeral, así como a mozas e adolescentes. Estas actividades poderán tamén estar destinadas ao *empoderamiento das mulleres e dos seus fillos e fillas vítimas de violencia de xénero.

-          Elaboración de materiais didácticos, páxinas web, aplicacións para teléfonos móbiles, e outras ferramentas que teñan como obxectivo previr as distintas formas de violencia sobre as mulleres e a promoción de valores de igualdade, diversidade, respecto e tolerancia.

-          Actuacións de formación dirixidos a colectivos profesionais, asociacións, persoal voluntario, de ámbito educativo e sanitario ou social, en ámbito *supra autonómico, conforme establece o Pacto de Estado contra a Violencia de Xénero (eixo 5) e os Tratados Internacionais en materia de violencia contra as mulleres, así como dirixidas a persoas con necesidades especiais e, en particular a persoas con discapacidade ou en situación de vulnerabilidade ou en risco de exclusión social.

-           Proxectos de investigación que profunden no coñecemento de todas as manifestacións de violencia contra as mulleres en calquera ámbito.