María Rivas cifra en 15 millóns de euros o impacto nos primeiros dous meses do programa Kit Dixital na provincia

26/05/2022

En apenas dous meses, Rede.es recibiu 1.239 solicitudes de axudas desde a provincia da Coruña e continúa aberta ata setembro

A primeira convocatoria do Kit Dixital está destinada a empresas de entre 10 e 49 persoas traballadoras e mobilizará 500 millóns de euros

A contía do bono dixital para este segmento de empresas é de 12.000€ que poderán destinar a solucións de dixitalización como o deseño da súa páxina web, a xestión de redes sociais e comercio electrónico

María Rivas subliña que o Kit Dixital supón unha dobre oportunidade: para as pequenas empresas e persoas autónomas que o solicitan e para as empresas do sector que proporcionarán os servizos subvencionados

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, subliñou Vigo o impacto positivo da primeira convocatoria do programa Kit Dixital na provincia, onde xa se solicitaron axudas por case 15 millóns de euros por parte de máis de 1.200 empresas en dous meses. Explicouno durante unha visita á empresa *Duacode, que é unha axente *digitalizadora que facilita o acceso ao Kit Dixital a outras compañías.

Acompañada pola directora comercial de *Duacode, Isabel Armas, María Rivas anunciou que  os datos da entidade xestora das axudas, Rede.es, indican que desde o 15 de marzo recibíronse 1.293 solicitudes de axudas procedentes da provincia da Coruña por un valor de 14,87 millóns de euros. Estas cifras sitúan á Coruña co 42% do total de solicitudes de Galicia.

Esta convocatoria é a primeira do tres que conforma o Programa Kit Dixital e está dirixida a empresas pequenas de entre 10 e 49 traballadores, para o que mobiliza 500 millóns de euros. María Rivas animou ao resto de empresas susceptibles de percibir esta axuda, e que non a solicitaron, a presentarse a esta convocatoria, xa que o prazo segue aberto ata o próximo 15 de setembro.

A subdelegada subliñou que “o Kit Dixital responde a unha idea clara, que é que unha empresa se non se dixitaliza non ten futuro: ou es dixital ou non existes”, e o número de solicitudes presentadas na Coruña “é un síntoma moi positivo de que as empresas galegas queren investir no seu futuro, queren modernizarse e confían nos programas do Goberno para facelo”.

Cada bono achega 12.000€ que a peme pode gastar nunha ou varias solucións dixitais dun catálogo que vai desde o deseño da súa páxina web, a xestión de redes sociais e comercio electrónico; á xestión de clientes ou ciberseguridade, entre outras.

María Rivas explicou que as empresas beneficiarias dispoñen dunha lista de axentes *digitalizadores para dar estes servizos, como é o caso de *Duacode. Por iso, este programa “non só é unha oportunidade para as pemes senón tamén unha oportunidade para as empresas TIC da provincia da Coruña que se atopan ante o reto de prover adecuadamente os recursos de dixitalización que financia este bono”, engadiu.