Maica Larriba reafirma el compromiso del Gobierno en la lucha contra las drogas y las adiciones

imaxe da subdelegada do Goberno no acto

25/05/2022

A subdelegada destacou o labor social de Alborada ao longo deste catro décadas “onde foi o alicerce para a recuperación de miles de pacientes e o apoio de milleiros de familias”.

A subdelegada do Goberno en Pontevedra, *Maica *Larriba, reafirmou hoxe o compromiso do Goberno de España na loita contra as drogas e as adicións e fixo especial fincapé en seguir traballando na concienciación dos colectivos de persoas máis novas “que son as que teñen unha menor percepción de risco ante consúmoo desta sustancia”.

A subdelegada do Goberno fixo estas declaracións na gala solidaria polos 40 anos da Asociación Cidadá de Loita contra a Droga ( *ACLAD) Alborada, que este serán celebrouse en Vigo. A subdelegada transmitiulle na súa intervención á organización “o agradecemento do Goberno pola extensa e impecable traxectoria de labor social e compromiso coa cidadanía”. “Sodes un exemplo para Vigo, para a provincia e para toda Galicia, pois durante estas 4 décadas Alborada foi o alicerce para a recuperación de miles de pacientes e o apoio de milleiros de familias”, sinalou, á vez que lle tendeu a man do Goberno “para afrontar os múltiples desafíos que temos por diante”.

*Maica *Larriba subliñou que “o compromiso de Alborada nesta causa coincide plenamente co do Goberno” destacando nesta liña o traballo realizado por parte do executivo no impulso de plans, campañas específicas de información e concienciación social e tamén no desenvolvemento de informes e estudos “que resultan fundamentais para coñecer o diagnóstico, entender a realidade social e os retos sobre as adiccións no noso país”. Nesta liña fixo referencia ao Plan Director para a Convivencia nos Centros Educativos “que está a servir para avanzar de maneira decidida na posta en coñecemento da comunidade educativa dos perigos das drogas, o consumo de alcol e outras problemáticas”.

“A necesidade de seguir traballando neste ámbito”, destacou, “queda clara na última Enquisa sobre Uso de Drogas en Ensinos Secundarios en España promovido polo Ministerio de Sanidade no marco do Plan Nacional sobre Drogas, que demostra que en 2021 o alcol, o tabaco e o cannabis seguen sendo sustancias cunha importante prevalencia de consumo entre os estudantes de 14 a 18 anos”.
*Maica *Larriba fixo un chamamento “a previr o consumo abusivo de alcol e outra sustancia, especialmente entre os máis novos, pois é un problema de todos que ten repercusións directas nas familias, no traballo e na sociedade”. “Neste labor seguiremos traballando da man de organizacións como Alborada”, asegurou.

Finalmente a subdelegada fixo referencia a grandes “retos, como as novas formas de adicción antes non estudadas e os novos patróns de consumo como o aumento do uso patolóxico de internet, dos medios dixitais e das redes sociais, que tamén nos teñen moi preocupados” e subliñou que “máis aló do poder públicos, todos os cidadáns e cidadás temos unha importante responsabilidade no propósito de facer do noso país unha contorna máis saudable e con maior calidade de vida. Unha sociedade informada e, en definitiva, unha sociedade máis segura”.