María Rivas destaca o compromiso do Goberno coa provincia da Coruña con obras como a actuación na praia de Santa Cristina

24/05/2022

A obra de Santa Cristina terminará a tempo para o inicio da tempada de verán

María Rivas explica que a actuación tamén servirá para evitar a actual perda de area polas correntes

O Goberno responde a unha demanda da cidadanía cunha actuación que mellora a calidade de vida

A subdelegada asegura que o compromiso do Executivo coa zona é total, con outras actuacións como o dragado ambiental da ría

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, destacou hoxe o compromiso do Executivo coa provincia con obras como a actuación na praia de Santa Cristina. Fíxoo durante a supervisión das obras acompañada polo alcalde de Oleiros, Anxo García Seoane, e o responsable da Demarcación de Costas, Rafael *Eimil.

“Hoxe vimos supervisar uns traballos que están a piques de acabar. Esta é unha desas pequenas obras que mostran o compromiso do Goberno co noso día a día. Unha actuación que empezou en marzo e que está a piques de terminar, pero que mellorará a vida da cidadanía”, subliñou.

A actuación, cun investimento de 90.000 euros, implica a demolición da rampla de acceso existente así como as ocupacións de dominio público sobre o areal no acceso peonil. Tamén supón a creación dun novo acceso ao actual, sen ocupación de praia, demolendo e recuperando unha parte da bancada existente coa terminación en *perpiaños de granito. Este acceso ademais de cumprir as prescricións de accesibilidade reutilizará os materiais de *perpiaño existente nas bancadas para a realización dos novos muros.

A subdelegada destacou que a actuación se completará con achega de dique co fin de eliminar a reflexión existente que provoca unha perda de area nesa zona da praia. Tamén está previsto completar a actuación coa achega de area proveniente do dragado que se realizará pertencente á actuación do dragado ambiental dos sedimentos da ría do Burgo que se está levando a cabo na actualidade.

“En definitiva, é unha actuación sinxela, pero importante. Un traballo crave que mellora unha das praias de referencia da provincia xusto antes da tempada de verán. E respondemos a unha demanda do alcalde e da cidadanía, polo que cumprimos un dobre obxectivo e un dobre compromiso”, concluíu.